Державне підприємство „Київський експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України” в червні поточного року успішно пройшло сертифікацію системи управління якістю відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 та державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Усі підрозділи ДП „КЕТЦ” з честю витримали перевірку на відповідність, і за підсумками зовнішнього аудиту, який проводив орган сертифікації „РосУкрСерт”, підприємство отримало незалежне визнання високої ефективності системи управління якістю, що було підтверджене сертифікатами на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2008 та державному стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
![](images/stories/130730_1_1.JPG)
Підприємство вже не перший рік переймається питаннями підвищення рівня якості послуг, які надаються замовникам. Роботи з впровадження вимог міжнародного стандарту були розпочати ще у 2012 році.
Дана система була впроваджена з метою підвищення ефективності діяльності ДП „КЕТЦ” та якості експертних обстежень, що повною мірою задовольняє вимоги та побажання споживачів.
Впродовж 2013 року команда провідних фахівців підприємства проводила роботи з вдосконалення системи управління підприємством. Метою цих дій було виведення якості обслуговування замовників на новий рівень та отримання міжнародного сертифікату ISO 9001.
![](images/stories/130730_2_0.JPG)
Якщо сертифікація системи управління якістю згідно вимогам державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 зрозуміле питання, то отримання сертифікату згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 це справа нова і ось, що ми чекаємо від цього: - підвищення іміджу та престижу підприємства; - довіра з боку українських та іноземних партнерів; - перемога в конкурентній боротьбі; - позитивна громадська думка, як про стабільного та надійного партнера; - збільшення прибутку; - можливість складання контрактів, умовами яких є наявність сертифіката ISO; - можливість виконання вимог іноземних партнерів; - можливість участі у тендерах; - збільшення обсягів робіт; - можливість отримання ліцензії або спрощеного проходження ліцензійного контролю.
Сертифікат ISO 9001 забезпечує впевненість споживача у тому, що виробник може постійно та якісно виконувати роботи, які відповідають вимогам споживача та нормативним документам.
![](images/stories/130730_3_0.jpg)
Маємо надію, на здобуття та утримання статусу лідера на ринку послуг у сфері охорони праці та промислової безпеки.
Одним з важливих вимог стандарту ISO 9001 є підвищення рівня задоволеності споживача, тому якщо у Вас виникають питання або пропозиції щодо вдосконалення нашої діяльності – наші фахівці Служби управління якості з задоволенням їх вислухають та розглянуть на черговому „Дні якості”, які регулярно проводяться в ДП „КЕТЦ”.
|