Державне підприємство „Київський експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України” в червні поточного року успішно пройшло сертифікацію системи управління якістю відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 та державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Усі підрозділи ДП „КЕТЦ” з честю витримали перевірку на відповідність, і за підсумками зовнішнього аудиту, який проводив орган сертифікації „РосУкрСерт”, підприємство отримало незалежне визнання високої ефективності системи управління якістю, що було підтверджене сертифікатами на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2008 та державному стандарту ДСТУ ISO 9001:2009.
Підприємство вже не перший рік переймається питаннями підвищення рівня якості послуг, які надаються замовникам. Роботи з впровадження вимог міжнародного стандарту були розпочати ще у 2012 році.
Дана система була впроваджена з метою підвищення ефективності діяльності ДП „КЕТЦ” та якості експертних обстежень, що повною мірою задовольняє вимоги та побажання споживачів.
Впродовж 2013 року команда провідних фахівців підприємства проводила роботи з вдосконалення системи управління підприємством. Метою цих дій було виведення якості обслуговування замовників на новий рівень та отримання міжнародного сертифікату ISO 9001.
Якщо сертифікація системи управління якістю згідно вимогам державного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 зрозуміле питання, то отримання сертифікату згідно вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008 це справа нова і ось, що ми чекаємо від цього: - підвищення іміджу та престижу підприємства; - довіра з боку українських та іноземних партнерів; - перемога в конкурентній боротьбі; - позитивна громадська думка, як про стабільного та надійного партнера; - збільшення прибутку; - можливість складання контрактів, умовами яких є наявність сертифіката ISO; - можливість виконання вимог іноземних партнерів; - можливість участі у тендерах; - збільшення обсягів робіт; - можливість отримання ліцензії або спрощеного проходження ліцензійного контролю.
Сертифікат ISO 9001 забезпечує впевненість споживача у тому, що виробник може постійно та якісно виконувати роботи, які відповідають вимогам споживача та нормативним документам.
Маємо надію, на здобуття та утримання статусу лідера на ринку послуг у сфері охорони праці та промислової безпеки.
Одним з важливих вимог стандарту ISO 9001 є підвищення рівня задоволеності споживача, тому якщо у Вас виникають питання або пропозиції щодо вдосконалення нашої діяльності – наші фахівці Служби управління якості з задоволенням їх вислухають та розглянуть на черговому „Дні якості”, які регулярно проводяться в ДП „КЕТЦ”.
|